Technika na PEVNÉ bruško. Trendujeme pre SEBA.

Vytlačiť

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne
 

Mnohé snívame o pevnom a plochom brušku, ktoré vynikne nielen v plavkách, ale dodá nám šmrnc, eleganciu a sebavedomie aj v šatách, či nohaviciach, ktoré inak v páse nezapneme.

Trápime sa s diétou, makáme na strojoch v posilňovni a EFEKT takmer žiadny. Možno je táto technika, ktorú som náhodou našla na NETE tým pravým riešením a východiskom z tohoto bludného kruhu.

Existuje jedna šikovná technika, ktorá sa aktívne využíva napríklad v joge. Umožňuje behom veľmi krátkej doby ( 3 – 4 týždne ) nielen vnútorne spevniť brušné svalstvo, ale dosiahnuť tiež nižší obvod pásu a dokonale vyrysovať brušné svaly.

Je jasné, že čím častejšie budeme tieto cviky vykonávať, tým rýchlejší a zreteľnejší bude ich efekt

 

 

Mali by sme cvičiť aspoň 5 krát týždenne. Spočiatku to bude trvať, kým dokážeme brušné svalstvo udržať napnuté. Akonáhle však docielime potrebný tonus svalstva, budeme potrebovať menej úsilia na kontrolu patričného napätia.

Ako na to?

Ľahnime si na chrbát. Ruky položíme vedľa tela, dlaňami sa môžeme zaprieť o stehná. Nohy sú v kolenách pokrčené s celými chodidlami na podlahe. Svaly máme uvoľnené. Pomaly vydychujeme, zbavujeme pľúca vzduchu. 

Trendujeme pre SEBA a pre RADOSŤ. Ak vám chýba dokonalé oblečenie, mrknite SEM , ak sa potrebujete reštartovať , TU nájdete dokonalý nástroj zdravia a mladosti. Ak vám chýba čas a odvaha , tak sa určite začnite venovať sami SEBE. 

Či táto technika skutočne funguje, zistíme, až keď si ju vyskúšame- Mňa to oslovilo a určite začnem už DNES. Pridáte sa? 

AnKa

ZDROJ