Blog

cvičenie

Chôdza po kolenách a Zlatý kohút. Vyskúšate si?

Hodnotenie používateľov: 0 / 5

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne
 

Tieto cvičenia Chôdza po kolenách a Zlatý kohút patria medzi taoistické cvičenia, prospešné všetkým bez obmedzenia. Sú skvelé aj pre tých, ktorí trpia bolesťami kolien, pretože problémy s kolenami môžu súvisieť s ochabnutým svalstvom a nedostatkom pohybu. 

Chôdza po KOLENÁCH

Na kolenách sú body, ktorých stimulácia je užitočná pri rôznych vnútorných patológiách. Taoistická chôdza po kolenách lieči ochorenia ľadvín a pečene. Čínska medicína uznáva toto cvičenie za veľmi prospešné pri ktoromkoľvek ochorení.

 

tao-cvičenie

 

Pozrime sa na výhody tohto cvičenia:

Je každému rýchlo dostupné, nemá žiadne kontraindikácie a stačí 15 minút denne a výsledok bude evidentný.

Nepotrebujeme žiadne zvláštne pomôcky, stačí mäkká podložka alebo koberec a pohodlné športové oblečenie na cvičenie. Po kolenách sa pohybujeme pomaly a bez pomoci rúk. Ak budete spočiatku cítiť bolesť, použite dve podložky alebo skúste chôdzu po matraci. Neskôr si zvyknete, bolesť určite prejde, svaly si zvyknú a chôdza bude ľahšia.   

Možno tomu nebudete veriť, ale týmto cvičením si zlepšíte aj ZRAK. V oblasti kolien sú okrem bodov, ktoré stimulujú ľadviny aj body pôsobiace na zrak. Pred cvičením sa vnútorne naladíme, sústredíme sa a účinok sa dostaví. BONUSOM tohoto cvičenia sú štíhlejšie nohy. 

 ZLATÝ KOHÚT

Cvičenie sa v tradičnej čínskej medicíne nazýva Zlatý kohút stojaci na jednej nohe a prospieva celému telu, pomáha sústrediť sa, zvyšuje sebadôveru a obnovuje telesnú harmóniu.

 

 cvičenie

 

Ako ho cvičiť ?

Zavrite oči a postavte sa na jednu nohu, ruky dajte vedľa seba. Následne zdvihnite jednu z nôh a ostaňte v tejto pozícii po dobu niekoľkých minút. 

V dôsledku cvičenia krv ľahšie prúdi do dolných končatín, čo má pozitívny vplyv na mnohé zdravotné problémy, pomáha pri:

  • ochoreniach štítnej žľazy
  • prejavoch dny a zápaloch tkaniva miechových koreňov
  • ochoreniach kostí a chrupavky
  • mozgovej atrofii
  • závratoch a motoliciach, hučaniu a šumu v ušiach, problémoch s vestibulárnym ústrojom (Meniérova choroba)
  • cukrovke
  • stresoch a emocionálnych problémoch
  • posilňuje imunitný systém

Zo začiatku možno vydržíte len pár sekúnd na každej nohe, tento čas pomaly predlžujte až na niekoľko minút. Cvičenie nie je zložité, a môžete ho praktizovať každé ráno po prebudení.

Športujeme pre RADOSŤ a tieto jednoduché cvičenia nám nielen upevnia zdriavie, ale aj spríjemnia celý deň.

AnKa 

 

 

 

Trend Pre Ženy

RADOSŤ je naším TRENDOM.

BLOG pre všetky aktívne ženy, zameraný na osobný rozvoj, zdravie, krásu a aktivitu.

Produkty pre zdravie a krásu, športové oblečenie pre ženy. Trend, ktorý sa žije.

 

 

 

©2017 Trend pre ženy. Všetky práva vyhradené. Dizajn od AnKa

Hľadať